Voorwaarden

Huisdieren

Huisdieren zijn niet toegelaten in het hotel.

 

Aankomst en vertrek

U hebt toegang tot de kamer op de aankomstdag vanaf 14u.
We verzoeken u de kamer te verlaten op de vertrekdatum ten laatste om 11u.
Zo kunnen wij de kamer grondig schoonmaken voor de nieuwe gasten.
Gelieve de kamer in goede staat te houden en bij vertrek netjes achter te laten.
We vragen u zuinig met energie om te springen. Alleen zo kunnen wij u een scherpe prijs blijven aanbieden.

 

Reservering en annulering

Er wordt steeds bij aankomst gevraagd om het totale bedrag te vereffenen. Dit om praktische redens.

Bij annulering tot 1 dag vóór de aankomstdatum rekenen we 10% administratiekosten.
Bij annulering minder dan een dag voor aankomst of als u niet komt opdagen (no show) rekenen we de eerste nacht aan.
Elke annulatie dient schriftelijk (fax/email) te worden gemeld aan het hotel, dit om misverstanden te vermijden. Eventueel kunt u een betaal voorschot overzetten naar een later te bepalen reservatie.

Wanneer u tijdens uw verblijf het hotel vroeger wenst te verlaten dan de vooropgestelde en gereserveerde vertrekdatum heeft het hotel het recht u het totale bedrag aan te rekenen.
Deze voorwaarden zijn te bespreken in overleg met de hoteldirectie en is afhankelijk van de periode en de situatie.

Een reservatie gemaakt via een externe partner kan enkel worden geannuleerd als die ook bij deze partner werd geannuleerd.
Non refundable reservaties kunnen niet worden geannuleerd.
Bij reservering wordt automatisch aangenomen dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden.

 

Defecten

We stellen alles in het werk om u een zo aangenaam mogelijk verblijf te waarborgen.
Toch kunnen we niet aansprakelijk gesteld worden voor tijdelijke en onvoorziene defecten aan apparatuur en/of huisraad.
In dat geval proberen we altijd de tekortkoming zo snel mogelijk op te lossen.
Eventuele tekortkomingen of defecten kunnen niet als reden ingeroepen worden voor prijsverminderingen.

 

Acties en promoties

Bij opgave van uw mailadres geeft u automatisch de toestemming aan het hotel om deze voor promotionele doeleinden te gebruiken.
U kan zich hiervoor te allen tijde uitschrijven door een mail te zenden naar info@hotelostend.be.
Lees ook alle info die voor u zal klaarliggen op de kamer.

Promoties en acties zijn niet cumuleerbaar met andere aangeboden prijzen.
Reeds gemaakte reservaties kunnen niet worden geannuleerd om deze in te ruilen voor een promotie. Indien dit wel het geval zou zijn heeft het hotel het recht hiervoor €50 administratiekosten aan te rekenen.

Prijzen voor arrangementen en promoties zijn totaalbedragen, deze vallen niet te splitsen.
Indien u om een bepaalde reden vroeger wenst uit te checken zal men de verbleven nachten en diners aanrekenen aan standaardtarieven, met een minimum van 1 nacht.

 

Arrangementen

Er kan in geen geval terugbetaling of compensatie worden gevraagd indien u bepaalde aanbiedingen van het arrangement niet wenst te gebruiken.
Het hotel kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor wijzigingen doorgevoerd door extreme partijen.

 

Parking

Het hotel kan niet aansprakelijk worden gesteld voor schade en/of diefstal van de wagen gestald in de parkeergarage eigendom van de firma Indigo en onze parking in de Maria Hofstraat.
De gevraagde waarborg voor de parkeerkaart blijft eigendom van het hotel in het geval u de kaart niet op de dag van vertrek terugbrengt, u de kaart hebt verloren of de kaart beschadigd is.

 

Verloren en gevonden voorwerpen

Gevonden voorwerpen worden door het hotel genummerde bewaard en tot een maximum van 3 maanden.
Na deze datum wordt het voorwerp automatisch weggegooid en/of geschonken aan een goed doel.
De goederen worden teruggestuurd op eigen kosten.